fredag 21. november 2008

Julian før og etter dreads extensions











6 kommentarer:

  1. skit, så fiiin du blei julian! var en glede å sitte i stolen ved siden av deg å se mirakelet ble gjort.. marte

    SvarSlett
  2. hei. jeg lurer på om det går an å ta extensions i hele håret, slik at man ikke tar dreads i sitt eget hår. hvis dere skjønner hva jeg mener?

    SvarSlett
  3. ja har du 10 cm med ditt eget hår kan vi skjøte på med løshår slik kan få så lage dreads du vil.mvh åse:)
    ps.var det det du mente?

    SvarSlett
  4. nesten. jeg har ganske langt hår, men er redd for å ødelegge det helt hvis jeg tar dreads... (mange sier at håret blir helt ødelagt hvis man tar ut dreadsa) så da lurte jeg på om det går an å ta dreads extensions slik at jeg ikke tar dreads i mitt hår.... (vet ikke hvordan jeg skal forklare det)

    SvarSlett
  5. en mulighet da vil være å flette inn syntetiske dreads og feste de med strikk. det holder max noen måneder og tas deretter ut, og håret tar ingen skade.de kommer med en liten løkke i den ene ene enden. de to sistnevnte flettes inn i håret ditt og sikres med en liten gummistrikk av samme farge som dreaden:)

    vi har også clip on dreads om du bare vil ha noen enkeltdreads

    håret bli forresten ikke så ødelagt av dreading, jeg vil påstå det tar mer skade av feks bleking

    SvarSlett
  6. ok. takk for svarene.... tror nok jeg skal ta dreads (ordentklige);D

    SvarSlett