fredag 21. november 2008

Før omfattende dreadsoperasjon







4 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk for hjelpen med å fixe håret mitt!!! jeg trodde du skulle si "klippe - klippe" men du sa "fixe - fixe" yeah! har aldri vært så fornøyd med håret før!!! håper dere hadde det fint på ferie i danmark, så snakkes vi snart - kommer innom å hilser på etterhvert! fortsett å gjør den virkelig gode jobben dere gjør! klem m

    SvarSlett
  2. hei. jeg lurer på om dere tar ut alle slags dreads? slik at hvis jeg ikke vil ha dreads mer (usannsynlig) kan jeg komme til dere og ta dem ut, uten å klippe den av??? Hilsen jente 14:)

    SvarSlett
  3. ja det stemmer. vi tar en individuell vurdering på dreadsene, kanskje vi blir nødt til å klippe av litt på lengden. men i prinsippet kan vi åpne alle dreads. selv har jeg åpnet mine etter 2,5 år. vi selger også Dreadlock Removal Kit som du kan lese om på http://www.knottyboy.com/shop/dreadlock_removal_kit/

    SvarSlett
  4. ok. det er fint å vite:D du/dere er veeeldig flinke til å årdne på dreads!!!!!!!!!!!! og marte; du ble kjempefin! :D

    SvarSlett