torsdag 30. juli 2009

Åpning av dreads - før og etter







6 kommentarer:

  1. Hei,

    jeg lurte på om det var mulig å få svar på pris angående dreads? Jeg har går ned til under skuldrene, og relativt tynt hår. Vet det kan være vanskelig å finne ut av, men sånn ca?

    SvarSlett
  2. har du dreads du skal åpne? hvis du skal ha laget dreads ligger prisen på ca 3000 kr

    SvarSlett
  3. Jeg vurderer å åpne mine. De er veldig tighte og er halvannet år gamle. Går det an? Hvor mye vil det koste omtrent, og hvor lang tid vil det ta?

    SvarSlett
  4. om de er veldig tighte tar det lengre tid og vi må kanskje klippe av den del. kom gjerne inn så kan vi ta en titt på det og prøve å åpne en dread.ring 40348055 så avtaler vi en uforpliktende konsultasjon! mvh Studio Dreads i Oslo

    SvarSlett
  5. Ok, jeg kommer innom en dag! Jeg har gredd ut fire-fem stykker selv nå, det tok tid og mista mye hår, men det gikk! Jeg har budsjett på femtenhundre kroner, er det realistisk?

    SvarSlett
  6. ja det går sikkert bra. ring tlf 40348055 eller tlf 94224533 for å si fra når du kommer. Vi har ikke faste åpningstider!

    mvh Studio Dreads i Oslo

    SvarSlett